ЗОШ І-ІІ ст. с. Неслухів
Четвер, 19.09.2019, 22:19
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » З досвіду роботи Купльовської Г. Г.
З досвіду роботи вчителя початкових класів
Купльовської Г. Г.
Я працюю над проблемою «Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів» і переконана в тому, що мовлення – важливий засіб спілкування, обміну думками і почуттями між людьми, передачі і засвоєння інформації. З перших днів шкільного життя у дитини виникає потреба у спілкуванні – вміння говорити правильно, красиво, логічно. Саме тому уроки розвитку зв’язного мовлення допомагають створити мовне середовище.
Розвиток зв’язного мовлення – провідний принцип навчання рідної мови в початкових класах. Він охоплює всі сторони мовленнєвої діяльності учнів : усне і писемне, діалогічне і монологі ... Читати далі »
Категорія: З досвіду роботи Купльовської Г. Г. | Переглядів: 219 | Додав: school | Дата: 17.02.2017 | Коментарі (0)

Тема: Загальне поняття про прикметник. Роль прикметників у мовленні.

Мета: Розширити знання учнів про прикметник і його значення у мовленні; розвивати вміння порівнювати мовні явища; розвивати увагу та спостережливість; збагачувати мовлення учнів і виховувати любов до рідної мови.
Обладнання:Предметні малюнки, демонстраційний матеріал, індивідуальні картки.
 
Хід уроку
І.Організаційний момент:
 
В школі дзвонить вже дзвінок,
Всіх скликає на урок,
Ми також часу не гаєм
І урок розпочинаєм.
 
Девіз нашого уроку:
Уважно слухати, старанно працювати та каліграфічно писати.
 
ІІ. Актуалізація опорних знань. Підготовка до вивчення нового матеріалу.
 
Пригадування казки пр ... Читати далі »
Категорія: З досвіду роботи Купльовської Г. Г. | Переглядів: 231 | Додав: school | Дата: 14.02.2017 | Коментарі (0)

Тема: Значення прикметників. Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми. Пряме і переносне значення прикметників.

Мета: формувати навички добирання прикметників-синонімів та антонімів, розширення уявлень про пряме і переносне значення прикметників; розвивати мислення, увагу, мовлення учнів; виховувати інтерес і уважне ставлення до мови.
Обладнання : демонстраційний матеріал, індивідуальні картки, предметні малюнки, мікрофон , таблиці.
 
Хід уроку :
І. Організація класу.
Вмить беремось до роботи.
За дверима всі турботи.
До знань, відкриттів усі ми готові
Ми вдячні прихильники рідної мови.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
 
ДЕВІЗОМ нашого уроку будуть слова :«Від миті творчості до віку творчості...»
 
... Читати далі »
Категорія: З досвіду роботи Купльовської Г. Г. | Переглядів: 291 | Додав: school | Дата: 14.02.2017 | Коментарі (0)

Тема: Спостереження за формами прикметників найвищого ступеня ( без вживання термінів).
 
Мета: практично ознайомити дітей із ступенями прикметників;
розширити уявлення дітей про прикметники;
вчити використовувати ступені прикметників у мовленні;
розвивати мовлення дітей шляхом доцільного використання прикметників; виховувати патріотизм, любов до України.
 
Обладнання: ілюстрація віночку імен, підручник, роздаткові картки, таблиця.
Хід уроку:
I. Організаційний момент.
Сядьте ,діти, усміхніться,
І до мене поверніться.
Будем гарно працюваТИ,
Бо ще більше будем знати
Про країну цю чудову,
Нашу мову веселкову.
II. Актуалізація опорних знань.
1) ) Каліграфічна хвилинка.< ... Читати далі »
Категорія: З досвіду роботи Купльовської Г. Г. | Переглядів: 176 | Додав: school | Дата: 14.02.2017 | Коментарі (0)

ТЕМА:Спільні і відмінні ознаки прикметників та іменників. Повторення вивченого про прикметник як частину мови.
МЕТА:Розширити знання учнів про граматичний і смисловий зв’язок прикмет-
ників з іменниками;повторити все що ми вивчили про прикметник;
розвивати вміння будувати зв’язні розповіді на граматичні теми;
виховувати любов книжки.
ОБЛАДНАННЯ:куб, підручник,таблиця,загадки, роздатковий матеріал.
ХІД УРОКУ
I. Організація класу до уроку.
Дай знання нам, школо – мати, найсильнішу зброю.
Вчи нас зло перемагати і в душі повік тримати світло правди.
II. Актуалізація опорних знань.
1) Перевірка домашнього завдання.
- Який заголовок до тексту вправи ви дібрали?
- Прочитайте розбір прикметників за зразком.
... Читати далі »
Категорія: З досвіду роботи Купльовської Г. Г. | Переглядів: 712 | Додав: school | Дата: 14.02.2017 | Коментарі (0)

Тема: Рід і число прикметників.
 
Мета: вчити учнів змінювати прикметники за родами і числами; вчити розрізняти рід та число прикметників за закінченнями; розвивати вміння узагальнювати і систематизувати; розвивати вміння будувати зв’язну розповідь; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.
 
Обладнання: роздаткові картки, ілюстрації із зображенням птахів.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
Дзвенить уже дзвінок,
Всіх скликає на урок,
Тож і ви часу не гайте,
Вже трудитись починай.
II. Актуалізація опорних знань.
1. Гра «Дешифрувальник»
На урок до нас завітали гості, а хто саме треба відгадати.
АБВ ГДЕ ЄЖЗ ИЙК ОПР СТУ ФХЦ ЦШЩ ЬЮЯ
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Категорія: З досвіду роботи Купльовської Г. Г. | Переглядів: 170 | Додав: school | Дата: 14.02.2017 | Коментарі (0)

 
Тема:Відмінювання прикметників в однині і множині.
 
Мета: ознайомити дітей з відмінюванням прикметників в однині та множині, вчити визначати відмінок прикметника, правильно вибирати закінчення при відмінюванні прикметника залежно від кінцевого приголосного основи; розвивати уміння зіставляти мовні явища, робити висновки на основі спостережень; виховувати повагу до усної народної творчості.
 
Обладнання: підручник, Мудра Сова, запис фізкультхвилинки, конверти із завданнями.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
Розшифрувати девіз уроку: 17 , 19, 3, 4-6, 24, 29,1 18, 1, 21, 19, 6, 24. (Мова- душа народу.)
II. . Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності.
1)Перевірка домашнього завдання.
2) На урок завітала гостя. Завдання ... Читати далі »
Категорія: З досвіду роботи Купльовської Г. Г. | Переглядів: 382 | Додав: school | Дата: 14.02.2017 | Коментарі (0)

Тема: Визначення відмінка прикметника в реченні за відмінком іменника.
Мета: продемонструвати учням тісний морфологічний зв'язок прикметника з іменником, вчити визначати відмінок прикметника у реченні за допомогою відмінкової форми іменника; розвивати мовні вміння, словарний запас учнів ; виховуватилюбов до природирідного краю.
Обладнання: комп'ютер, презентація до уроку, підручник, мікрофон,дитячімалюнки ,карткизвукових моделей, прислів'я,конвертиіз завданнями.Хід уроку :
1.Організація учнів до уроку.
Ось дзвінок вже пролунав,
Працювати час настав.
На уроці не лініться
І знаннями поділіться.
Психологічний настрій уроку.
-Сьогоднішній урок давайте розпочнемо з красивої усмішки,адже позитивні емоції –це залог успіху.
 
Категорія: З досвіду роботи Купльовської Г. Г. | Переглядів: 242 | Додав: school | Дата: 14.02.2017 | Коментарі (0)

ТЕМА: Зіставлення закінчень прикметників з основою на твердий і м’який приголосні в однині і множині.
. МЕТА: Навчитися зіставляти закінчення прикметників з основою на твердий і м’який приголосні в однині і множині; розвивати мовленнєве чуття; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати уважність, старанність, наполегливість у вивченні рідної мови.
Обладнання: індивідуальні картки, запис пісні,підручник, м’яч, таблиця відмінювання прикметників.
 
ХІД УРОКУ
I. Організація класу.
Всі за парти ми сідаємо,
До роботи приступаємо.
Щоб помилок уникати,
Треба пильність розвивати!
II. Мотивація навчальної діяльності.
Щоб все правильно писати,
Треба правила всі знати,
Орфограми розрізняти,
Частини мови ... Читати далі »
Категорія: З досвіду роботи Купльовської Г. Г. | Переглядів: 669 | Додав: school | Дата: 14.02.2017 | Коментарі (0)

Тема уроку. Вимова й правопис прикметників із суфіксами ськ-,- зьк-, -цьк-.
Мета: удосконалювати вміння учнів розрізняти прикметники з-поміж інших частин мови; формувати навички вимовляти і писати слова з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-; розвивати аналітико-синтетичні вміння; виховувати шану і повагу до минулого нашого–народу, до наших предків.
Обладнання: підручник, мікрофон, морфологічні шаради,індивідуальні картки.
Хід уроку:
І. Організація класу.
-Давайте наш урок розпочнемо із щирих посмішок.
Люблю я свій розум, увагу і пам’ять,
Працює мій мозок і вчусь я старанно.
Сприймаю все нове і мислю критично,
Учителя слово здійсню я практично.
ІІ. Перевірка домашнього завдання, опитування.
1) Метод «Інтерв'ю».
Категорія: З досвіду роботи Купльовської Г. Г. | Переглядів: 564 | Додав: school | Дата: 14.02.2017 | Коментарі (0)

1 2 »
Вхід на сайт
Рубрики
Методична робота [5]
Методична робота
Шкільні новини [6]
Шкільні новини
Накази по школі [7]
Накази по школі
Фотоальбом [3]
Фотоальбом
Вчителям [3]
Вчителям
З досвіду роботи Пишкович С.В. [17]
З досвіду роботи Пишкович С.В.
З досвіду роботи Івашків М.М. [15]
З досвіду роботи Івашків М.М.
З досвіду роботи Івашків Р.І. [12]
З досвіду роботи Івашків Р.І.
З досвіду роботи Купльовської Г. Г. [17]
Учнівське самоврядування [1]
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний хостинг uCoz