ЗОШ І-ІІ ст. с. Неслухів
Четвер, 19.09.2019, 22:08
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » З досвіду роботи Івашків Р.І.

Мета : ознайомити учнів із матеріалом про життя і творчість письменника, сюжетом його автобіографічного твору; розвивати навички виразного читання, переказування тексту, виділення головних епізодів; здійснювати спостереження над художнім текстом; виховувати повагу до рідних, до видатних людей, естетичний смак.

Теорія літератури : автобіографічний твір.

Обладнання : підручник, портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього.

Тип уроку : вивчення нового матеріалу.

 

Хід уроку.

І. Актуалізація опорних знань учнів.

  1. Які прозові твори ми читали?
  2. Що таке повість?
  3. Хто з героїв вразив найбільше?
  4. Чому історичні повісті А.Чайковс ... Читати далі »
Категорія: З досвіду роботи Івашків Р.І. | Переглядів: 200 | Додав: school | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Мета: допомогти учням усвідомити ідейно-художню привабливість твору, його виховне та естетичне  значення; розвивати навички виразного читання, переказування, висловлення власної думки з приводу  прочитаного; виховувати кращі людські якості.

Теорія літератури: автобіографічна повість, характеристика героя.

Обладнання: підручник, портрет письменника,видання твору, ілюстрації до нього.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності школярів.. Оголошення теми і мети уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Категорія: З досвіду роботи Івашків Р.І. | Переглядів: 566 | Додав: school | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Мета:  допомогти учням  усвідомити значущість проблем, які порушуються у творі, їхню важливість для сьогодення та ідейно-естетичну цінність; виховувати школярів на загальнолюдських засадах та нормах народної моралі.

Теорія літератури: автобіографічна повість, сюжет, композиція.

Обладнання: підручник, портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього.

Тип уроку: комбінований.

 

Хід уроку

 

І. Мотивація навчальної діяльності учнів. Оголошення теми й мети уроку.

  • Вступне слово вчителя.

Є таке поняття – інтелігент ... Читати далі »

Категорія: З досвіду роботи Івашків Р.І. | Переглядів: 575 | Додав: school | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Мета: допомогти учням глибше зрозуміти значення образів повісті, їхню роль у розкритті задуму автора; розвивати навички характеристики героїв, виявлення взаємозв’язків та взаємовпливів, уміння висловлювати та коректно відстоювати власну думку; виховувати любов до батьків, пошану до старших, оптимістичне  світобачення, естетичний смак.

Теорія літератури: образи героїв, головні та другорядні герої.

Обладнання: підручник, портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

 

І. Мотивація навчальної діяльності учнів. Оголошення теми і мети уроку.

  • Вступне слово вчителя.
... Читати далі »
Категорія: З досвіду роботи Івашків Р.І. | Переглядів: 814 | Додав: school | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Мета : допомогти учням усвідомити символічні образи та художню красу твору; закріпити набуті знання; розвивати навички застосування знань, фантазію та творчу уяву, уміння визначати та з’ясовувати художні особливості повісті; виховувати почуття пошани до звичаїв, традицій свого народу, естетичний смак.

Теорія літератури : автобіографічна повість, символ.

Обладнання : підручник, портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього.

Тип уроку : застосування знань і формування вмінь.

 

Хід уроку

 

І. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми уроку.

Категорія: З досвіду роботи Івашків Р.І. | Переглядів: 618 | Додав: school | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Тема : Розвиток зв’язного мовлення. М.Стельмах. «Гуси-лебеді летять…»

Мета : допомогти учням усвідомити ідейно-художній зміст твору, його художню красу; закріпити набуті знання; розвивати навички зв’язного мовлення, фантазію та творчу уяву, уміння висловлювати свої думки та враження; виховувати любов до художньої літератури, прагнення наслідувати кращі риси літературних героїв, пошану до гуманістичних цінностей.

Теорія літератури : тема, головна думка, автобіографічна повість, символ.

Обладнання : підручник, портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього.

Тип уроку : застосування знань і формування вмінь.

Хід уроку

 < ... Читати далі »

Категорія: З досвіду роботи Івашків Р.І. | Переглядів: 378 | Додав: school | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Тема уроку: Складнопідрядні речення з кількома підрядними

                        («Свіча, що мерехтить через віки»)

Мета: Пояснити учням особливості будови та види зв’язку у СПР з кількома підрядними; розвивати вміння з’ясовувати тип підрядності, будувати речення за схемами; виховувати повагу до визначних жіночих постатей української історії, жінки-берегині.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал, таблиця, портрети, додаткова література.

Епіграф:  Дивне створіння -  жінка, бо все         ... Читати далі »

Категорія: З досвіду роботи Івашків Р.І. | Переглядів: 104 | Додав: school | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Тема уроку: Емма Андієвська – сучасна українська письменниця і художниця. Казка-притча «Казка про яян». Добро і любов до світу.      

Мета:ознайомити учнів з життям і творчістю письменниці, жанром притчі; розвивати навики визначення ключових фраз твору, головної думки; виховувати повагу до морально-етичних цінностей, що допомагають бачити і розуміти красу та привабливість світу.

Обладнання: портрети, символічний колос добра.                                    

Теорія літератури: казка-притча, головна ... Читати далі »

Категорія: З досвіду роботи Івашків Р.І. | Переглядів: 144 | Додав: school | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Мета уроку : сформувати уявлення про займенник як частину мови, звернути увагу на специфіку граматичного значення займенників, забезпечити засвоєння нових понять, визначень і форм; навчити знаходити займенники в тексті, визначати їхні морфологічні ознаки і синтаксичну роль; розкрити особливості вживання займенників; забезпечити засвоєння правопису, формування відповідних орфографічних навичок; виховувати культуру учнів через правильне використання займенників у власному мовленні.

Тип уроку : засвоєння нових знань і формування опорних умінь і навичок.

Форма : урок-дослідження.

 

Хід уроку

І. Вступна рефлексія.

Категорія: З досвіду роботи Івашків Р.І. | Переглядів: 480 | Додав: school | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Мета уроку : поглибити знання учнів про прикметник як частину мови; формувати загально пізнавальні вміння вирізняти прикметники серед інших частин мови; правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль; удосконалювати  навички правильного й доречного використання прикметників в усному і писемного мовленні, за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу ознайомити шестикласників з домашнім оберегом українців – вишитим рушником.

Тип уроку : урок засвоєння нових знань і формування опорних умінь і навичок.

І на тім рушничкові…

Андрій Малишко

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Установчо-мотиваційний ... Читати далі »

Категорія: З досвіду роботи Івашків Р.І. | Переглядів: 197 | Додав: school | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

1 2 »
Вхід на сайт
Рубрики
Методична робота [5]
Методична робота
Шкільні новини [6]
Шкільні новини
Накази по школі [7]
Накази по школі
Фотоальбом [3]
Фотоальбом
Вчителям [3]
Вчителям
З досвіду роботи Пишкович С.В. [17]
З досвіду роботи Пишкович С.В.
З досвіду роботи Івашків М.М. [15]
З досвіду роботи Івашків М.М.
З досвіду роботи Івашків Р.І. [12]
З досвіду роботи Івашків Р.І.
З досвіду роботи Купльовської Г. Г. [17]
Учнівське самоврядування [1]
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний хостинг uCoz