ЗОШ І-ІІ ст. с. Неслухів
Понеділок, 10.12.2018, 14:27
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Березень » 1 » Технологія виготовлення виробів з бісеру
18:12
Технологія виготовлення виробів з бісеру

Мета: Навчальна – навчитися читати графічні схеми для плетіння виробів з бісеру,   

            навчитись складати план роботи з виготовлення виробу;

            Розвивальна – розвивати вміння аналізувати, пояснювати, порівнювати; розвивати                               

            художній смак; розвивати пізнавальний інтерес до навчального предмету;

             Виховна – виховувати повагу до традицій українського народу; виховувати вміння                

            відчувати і розуміти прекрасне; формувати свідоме дотримання правил безпечної                        

            праці та санітарно гігієнічних вимог .

Тип уроку: комбінований

Обладнання: дріт, бісер, ножиці,

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

II. Актуалізація опорних знань та вмінь

«Незакінчені речення»

Клас ділиться на дві команди по рядам. На швидкість кожна парта в ряду на карточці дописує кінець речення, кращі оцінки отримує той ряд учнів, які швидше завершили естафету.

Картка

  1. Застібка до виробу кріпиться за допомогою одного або двох……(крипів)
  2. При з’єднанні другої деталі до першої, під час плетіння рядів, одним кінцем дроту приплітаємо деталь ……… сторонами (бічними)
  3. При приєднані деталей пласких фігурок потрібно два шматки дроту: один – для з’єднання з основою, інший-для плетіння……….. (дрібної частини)
  4. Для нарощування дроту , необхідно протягнути дріт через……….. ряд бісеру і продовжити роботу     (останній)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

«Мозковий штурм»

  1. Де можна використати вироби з бісеру?
  2. Які матеріали і інструменти необхідні для виготовлення виробу?
  3. Чи достатньо інструментів і матеріалів, щоб виготовити виріб?
  4. А що ще необхідно мати?(схему або план виготовлення виробу)
  5. Що таке схема?
  6. Для чого потрібний план виготовлення виробу?

IV. Повідомлення теми уроку

Тема записана на дошці

Завдання уроку:

  • Навчитись читати графічні схеми
  • Навчитись складати план роботи з виготовлення виробу

V. Формування умінь та навичок учнів. Практична робота

1.Повторення правил безпечної праці

                  2. Читання графічних схем

Учням роздають карточки зі схемами виробів, плетених бісером.

Законченая схема плетения "Зайчика" из бисера.

 

                                                            

 

Обговорення:

  1. Чим відрізняється схема на першій карточці від другої?
  2. Які умовні позначки ви помітили на першій карточці, на другій?
  3. Що можуть означати умовні позначки на обох карточках?

Вчитель з учнями робить висновок:

  1. На першій схемі цифри означають номера рядів: парні ряди-це схема плетіння черевця, непарні-схема плетіння спинки, тобто іграшка об’ємна
  2. Чорна стрілка вгорі схеми вказує на місце початку роботи
  3. На другій схемі червоні стрілки вказують на місце початку роботи, червона стрілка внизу схеми вказує на місце при плетення ніжки
  4. Цифри над вухами зайчика вказують на кількість бісеринок, які необхідно набрати , щоб завершити плетіння вуха

 

  1. Практична робота

Читання учнями різних схем виробів (робота в малих групах)

     4.Фізкультхвилинка

По секрету вам скажу:

З фізкультурою дружу!

Вмію гарно підтягатись,

Низько – низько нахилятись.

В різні боки повернуся,
Знов присяду, нахилюся.

Розім’ятись я не проти ...

І скоріше до роботи

 

5. Технологія пласких та об’ємних виробів із бісеру на дротяній основі

Кожному учневі роздати просту схему виготовлення плаского виробу

Вчитель:

  • Діти, для того щоб почати виготовляти виріб, нам необхідно скласти план роботи. Для чого скажіть, будь ласка? Де, в повсякденному житті ви ще складаєте план роботи? Він вам допомагає швидше виконати роботу чи ні?
  • Нам теж для якісного виконання роботи потрібен план виготовлення виробу!Що нам необхідно, щоб почати роботу?

План роботи виготовлення виробу (робота в зошитах)

  1. Підготовка робочого місця
  2. Підбір кольорів бісеру, дроту та інструментів
  3. Підбір схеми
  4. Виготовлення виробу згідно схеми
  5. Остаточна обробка виробу

6. Практична робота

Згідно своєї схеми учні самостійно виписуть , які кольори бісеру їм потрібні, в якій кількості, складають план виконання виробу

7.Аналіз виконаної роботи

V. Підведення підсумків уроку

Розгадування кросворду

  1. Маленькі, злегка сплющені або круглі намистинки діаметром не більше 2 мм з отвором для нитки.
  2. Одне з видів плетіння бісером
  3. Так по-арабські  називали «фальшиві» перли
  4. Вид рукоділля при якому плетуть бісером
  5. Вид плетіння бісером, яким виготовляють прості листочки
  6. Який колір в бісероплетінні означає багатство, радість, світло, сонце

 

 

 

4.

Б

 

 

 

 

І

5.

П

С

А

3.Б

У

С

Е

Р

Р

6.

Ж

 

 

Р

 

А

О

2.К

О

Р

А

Л

О

В

Е

 

П

 

Е

Т

 

Л

 

Л

И

1.Б

І

С

Е

Р

 

Ь

Й

 

Т

Н

 

І

 

 

Е

Н

 

Н

Я

 

Чи сподобався вам урок-підніміть зелені картки, якщо ні-підніміть червоні.

       VI. Домашнє завдання

 Підготувати матеріали та інструменти для роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: З досвіду роботи Пишкович С.В. | Переглядів: 932 | Додав: school | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Рубрики
Методична робота [5]
Методична робота
Шкільні новини [6]
Шкільні новини
Накази по школі [7]
Накази по школі
Фотоальбом [3]
Фотоальбом
Вчителям [3]
Вчителям
З досвіду роботи Пишкович С.В. [17]
З досвіду роботи Пишкович С.В.
З досвіду роботи Івашків М.М. [15]
З досвіду роботи Івашків М.М.
З досвіду роботи Івашків Р.І. [12]
З досвіду роботи Івашків Р.І.
З досвіду роботи Купльовської Г. Г. [17]
Учнівське самоврядування [1]
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz