ЗОШ І-ІІ ст. с. Неслухів
Понеділок, 10.12.2018, 13:50
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Березень » 2 » Шляхи підвищення ефективності сучасного уроку трудового навчання в системі компетентнісно орієнтованої освіти
18:26
Шляхи підвищення ефективності сучасного уроку трудового навчання в системі компетентнісно орієнтованої освіти

Загальноосвітня школа І-ІІ ст. с. Неслухів

 

вул. Наукова, 9, с. Неслухів, Кам’янка-Бузький р-н, Львівська обл., 80455,

 

тел. 0(3254)6-74-58, код ЄДРПОУ 22359061

 

НАКАЗ

 

25.12.2015р.                                                                                     №

Шляхи підвищення ефективності сучасного

уроку трудового навчання в системі

компетентнісно орієнтованої освіти

 

Відповідно до плану роботи школи, у зв’язку з черговою атестацією вчителів у жовтні-грудні 2015 року дирекція школи та члени атестаційної комісії вивчали систему роботи вчителя трудового навчання та християнської етики Пишкович Стефанії Василівни.

Пишкович С. В. працює над проблемою: «Шляхи підвищення ефективності сучасного уроку трудового навчання в системі компетентнісно орієнтованої освіти». Основною частиною праці є напрям на індивідуалізацію навчання та розвиток творчої особистості. Ця частина роботи спрямована на розвиток індивідуальних пізнавальних та творчих здібностей кожної дитини, сприяє самовизначенню, самореалізації та самовдосконаленню кожного учня. А кульмінація роботи – це впровадження проектної технології та технології  портфоліо, які є фінальним акордом в поєднанні усіх залучених технологій та дозволяють зробити висновки про дієвість всієї роботи. Намагається  організовувати навчальну роботу так, щоб учні самі відкривали нове, а не  одержували “готові”  відповіді.  Впроваджує елементи групової роботи, самостійної роботи з підручником, посібниками, дидактичним роздавальним матеріалом, приділяє велику увагу дослідницькій та творчій роботі. Використовує словесні методи (бесіди, діалог, дискусії, лекції), наочні (слайди, картини, ікони, малюнки), практичні (інсценізація, інтерв’ю, пантонома, читання в ролях, написання листа чи відповіді на лист). Часто використовує ігрові форми роботи – вікторини, кросворди, ребуси, головоломки, ігри на увагу, спостережливість, які активізують учнів до навчання, творчості,  розвивають бажання знати більше, бути першим. Важливими є написання диктантів (диктант-диспут, диктант-гіпотеза, диктант-мовчанка, диктант-змагання, цифрові та розподільні диктанти),  на яких стимулює учнів до самоосвіти, наводити власну гіпотезу, повторювати та систематизувати  вивчений матеріал. На кожному уроці учні виконують практичну    роботу. Важливим моментом на кожному у році є дотримання правил безпечної праці, використовуються інструктажі з техніки безпеки, організації  робочого місця, санітарно- гігієнічних вимог.

Навчальна програма містить обов’язкову для вивчення складову та варіативну складову. Варіативні модулі обираються за бажанням учнів. Результатом діяльності учнів при вивченні кожного блока обов’язкової для вивчення складової програми модуля  є виріб, а будь-якого варіативного модуля – проект. Учні 5-6 класів вибирають проектні завдання і виконують їх в зошиті, учні старших класів створюють власні презентації на комп’ютері і паралельно працюють над виготовленням виробу. Вчитель використовує метод Марії  Монтессорі, коли вчитель нічого не робить за учня, а допомагає досягти всього самостійно. Вироби учнів і презентації колективно оцінюються, вчитель робить виставку учнівських робіт, використовує їх для прикраси класів і школи,  для участі у конкурсі робіт «Таланти твої, Україно».

Степанія Василівна бере активну участь у роботі методичного об’єднання вчителів трудового навчання, показала майстер-клас з квілінгу.

Виходячи з вищесказаного

НАКАЗУЮ:

  1. Відзначити послідовну та результативну  роботу вчителя трудового навчання Пишкович С. В., що забезпечує виконання державних навчальних планів і програм.
  2. Заступнику директора школи Тучкевичу І. М. систематизувати матеріали вчителя і помістити на сайті школи.
  3. Рекомендувати атестаційній комісії ІІ рівня встановити вчителю трудового навчання Пишкович С. В. кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».
  4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор школи:                                             О. Є. Сервило

 

 

Категорія: Накази по школі | Переглядів: 283 | Додав: school | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Рубрики
Методична робота [5]
Методична робота
Шкільні новини [6]
Шкільні новини
Накази по школі [7]
Накази по школі
Фотоальбом [3]
Фотоальбом
Вчителям [3]
Вчителям
З досвіду роботи Пишкович С.В. [17]
З досвіду роботи Пишкович С.В.
З досвіду роботи Івашків М.М. [15]
З досвіду роботи Івашків М.М.
З досвіду роботи Івашків Р.І. [12]
З досвіду роботи Івашків Р.І.
З досвіду роботи Купльовської Г. Г. [17]
Учнівське самоврядування [1]
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz