Загальноосвітня школа І-ІІ ст. с. Неслухів
вул. Наукова, 9, с. Неслухів, Кам’янка-Бузький р-н, Львівська обл., 80455,
тел. 0(3254)6-74-58, код ЄДРПОУ 22359061
НАКАЗ
25.12.2015р. №
Розвиток комунікативних
здібностей учнів на уроках
української мови і літератури.
Відповідно до плану роботи школи, у зв’язку з черговою атестацією вчителів у жовтні-грудні 2015 року дирекція школи та члени атестаційної комісії вивчали систему роботи вчителя української мови і літератури Івашків Романії Іванівни.
Активність учнів, досконалість мовлення, культури спілкування залежить не тільки від інтелектуальних можливостей, але й від їхніх комунікативних здібностей. Саме над цією проблемою працює вчителька. Враховує вимоги до уроку: забезпечення мотиваційної готовності до уроку; актуалізація суб’єктивного досвіду; готовності до уроку; актуалізація суб’єктивного досвіду; спілкування на уроці (монолог, діалог, полілог); форми роботи: фронтальна, індивідуальна, парна, групова; завдання пошукового і творчого характеру; аналіз та оцінювання учнями власної діяльності.
Вивчаючи художній твір, над змістом учні працюють в групах: кожна має своє завдання. А тоді діти представляють свої проекти.
На уроках мови вчитель часто використовує творче конструювання. Такі завдання розвивають творчий потенціал учнів. Велике значення приділяє написанню власних висловлювань. Спочатку учні складають спільну колективну роботу. Вчитель старається, щоб учні перебували в режимі бесіди, діалогу, спільної дії. Бо саме це передбачає інтерактивне навчання. Різновидом групового навчання є технологія «Мікрофон», яка надає можливість кожному сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на питання: Що нового навчилися? Чи досягнули поставлених цілей? Найбільший мій успіх – це … Я не вмів, а тепер вмію … Часто використовує асоціативні вправи: створення асоціативного грона, добір кольорів, якими б хотіли змалювати певні слова, добір музики, яку б хотіли почути.
Особливістю навчання на уроках української мови і літератури має бути підготовка молодої людини до життя і громадської активності в суспільстві. Тому вчитель старається вчити вмінню застосовувати знання в мовленнєвих ситуаціях, розвиваючи комунікативні здібності учнів. Стимулює активність школярів на уроках практичними і пізнавальними завданнями, формує потребу в самостійному оволодінні знаннями, в творчому переосмисленні. Практикує активні і інтерактивні форми роботи, володіє способами оптимізації навчально-виховного процесу, вміло використовує час на уроці для засвоєння нових знань. Забезпечує виховання в учнів естетичних смаків, потреби у вивченні рідної мови. Велику увагу приділяє формуванню духовного світу учнів. В основу роботи закладено народознавчі аспекти, реалізуються міжпредметні зв’язки з народознавством, історією, мистецтвом.
І. як результат повсякденної клопіткої праці вчителя, учні школи щороку займають призові місця на районних олімпіадах з української мови і літератури, на конкурсах П. Яцика і Т. Шевченка.
Виходячи з вищесказаного
НАКАЗУЮ:
- Відзначити досвід роботи вчителя української мови і літератури Івашків Р. І. з розвитку комунікативних здібностей учнів позитивним і результативним.
- Заступнику директора школи Тучкевичу І. М. систематизувати досвід вчителя і помістити на сайті школи.
- Рекомендувати атестаційній комісії ІІ рівня підтвердити вчителю української мови і літератури Івашків Р. І. кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».
- Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи: О. Є. Сервило
|