ЗОШ І-ІІ ст. с. Неслухів
Середа, 18.07.2018, 08:04
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Лютий » 17 » Наказ Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів
09:56
Наказ Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів
Загальноосвітня школа І-ІІ ст. с. Неслухів
вул. Наукова, 9, с. Неслухів, Кам’янка-Бузький р-н, Львівська обл., 80455,
тел. 0(3254)6-74-58, код ЄДРПОУ 22359061
НАКАЗ
30.12.2016р.                                                                                                                 №
Розвиток зв’язного мовлення
молодших школярів
 
Відповідно до плану роботи школи, у зв’язку з черговою атестацією вчителів у вересні – грудні 2016 року дирекція школи та члени атестаційної комісії вивчали досвід роботи вчителя початкових класів Купльовської Галини Григорівни. Вона працює над проблемою «Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів». Для успішної реалізації мети уроків розвитку зв’язного мовлення проводить підготовчу роботу, використовує бесіди, обговорення, диспути, постановку проблемних питань, твори з елементами опису. На своїх уроках використовує такі форми організації навчальної діяльності: роботу в парах; групову роботу; колективну; індивідуальну (самостійну) роботу учня. Важливими засобами розвитку творчості на уроках рідної мови є: роздавальний матеріал (схеми, картки, таблиці, пам‘ятки); наочний матеріал (репродукції картин, ілюстрації, програмні засоби); література (підручники, художні твори, довідники, енциклопедії, словники); технічні засоби навчання. Для зацікавлення учнів до навчання проводить нестандартні уроки: урок-гра, урок-подорож, урок- казка, урок-екскурсія, урок-презентація, урок-вікторина, які дають можливість залучати кожного учня до того чи іншого виду роботи , запалити в дитячому серці вогник допитливості. Проводить інтегровані уроки: українська мова – літературне читання; математика – природознавство, трудове навчання; літературне читання – образотворче мистецтво; основи здоров’я – « Я у світі», що вимагає від учителя неабияких творчих зусиль.
Враховуючи психологічні особливості учнів та рівень їхньої готовності до спілкування, застосовує інтерактивні технології навчання: робота в парах. проектну діяльність, метод незакінченого речення, випереджувальні завдання, проблемні завдання, творчу роботу, метод ПРЕС, тепер я знаю…, мозковий штурм, мікрофон, дискусію. Часто використовує ІКТ: мультимедійні презентації, віртуальні подорожі, документальні фільми, аудіокниги, казки, музичні твори і т. д.
На кожному з уроків використовує як традиційні, так і інтерактивні методи роботи. Впровадження інтерактивних методів навчання дозволяє залучити до роботи всіх учнів класу, де учитель виступає як організатор, консультант. Намагається розвивати дитину в цілому як особистість, навчає її працювати творчо, вести пошукову роботу, думати і висловлювати свої думки, обґрунтовувати міркування. Велику увагу приділяє етапу мотивації навчальної діяльності, старається сфокусувати увагу учнів на проблемі й викликати інтерес до теми уроку, використовує прийоми, що створюють проблемні ситуації, викликають у дітей здивування, інтерес до змісту знань та процесу їх отримання.
Постійно працює над збагаченням словникового запасу , удосконалює граматичний лад усного і писемного мовлення учнів, розвиває етику мовленнєвого спілкування; вчить учнів контролювати правильність і доцільність своїх висловлювань, вміти спостерігати за явищами і фактами, виділяти їх ознаки, порівнювати, класифікувати, узагальнювати, робити самостійні висновки.
Процес навчання вчитель будує, вміло поєднуючи традиційні та інтерактивні методи, уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня, що допомагає досягнути мети і приносять результат. Її учні є активними учасниками загальношкільних і класних виховних заходів, конкурсів «Кенгуру», «Колосок», «Соняшник», призерами районного конкурсу П. Яцика.
Виходячи з вищесказаного
НАКАЗУЮ:
1. Відзначити досвід роботи вчителя початкових класів Купльовської Галини Григорівни позитивним.
2. Заступнику директора школи Тучкевичу І. М. систематизувати досвід вчителя, помістити на сайті школи і рекомендувати вчителям для ознайомлення.
3. Рекомендувати атестаційній комісії ІІ рівня підтвердити вчителю початкових класів Купльовській Г. Г. 9 тарифний розряд та присвоїти звання «старший вчитель».
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
 
Директор школи О. Є. Сервило
Категорія: Накази по школі | Переглядів: 109 | Додав: school | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Рубрики
Методична робота [5]
Методична робота
Шкільні новини [6]
Шкільні новини
Накази по школі [7]
Накази по школі
Фотоальбом [3]
Фотоальбом
Вчителям [3]
Вчителям
З досвіду роботи Пишкович С.В. [17]
З досвіду роботи Пишкович С.В.
З досвіду роботи Івашків М.М. [15]
З досвіду роботи Івашків М.М.
З досвіду роботи Івашків Р.І. [12]
З досвіду роботи Івашків Р.І.
З досвіду роботи Купльовської Г. Г. [17]
Учнівське самоврядування [1]
Пошук
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Архів записів
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz