ЗОШ І-ІІ ст. с. Неслухів
П`ятниця, 21.09.2018, 11:07
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Березень » 2 » М.Стельмах. «Гуси-лебеді летять…». Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика
09:26
М.Стельмах. «Гуси-лебеді летять…». Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика

Мета: допомогти учням глибше зрозуміти значення образів повісті, їхню роль у розкритті задуму автора; розвивати навички характеристики героїв, виявлення взаємозв’язків та взаємовпливів, уміння висловлювати та коректно відстоювати власну думку; виховувати любов до батьків, пошану до старших, оптимістичне  світобачення, естетичний смак.

Теорія літератури: образи героїв, головні та другорядні герої.

Обладнання: підручник, портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

 

І. Мотивація навчальної діяльності учнів. Оголошення теми і мети уроку.

  • Вступне слово вчителя.

 

  • . Актуалізація опорних знань учнів.
  • Перевірка домашнього завдання.

(Переказ ключових епізодів повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…» (IV-V розділи).)

  • Спостереження над текстом художнього твору.

             Прочитайте уривок із твору М.Стельмаха, визначте головну думку та художні засоби, за допомогою яких вона розкривається.

             «Підем далі, де небо аж ллється в ліси і струшує з них листя. І от уже низом стало срібно-срібно, вище – золотаво, а вгорі – блакитно. Це березняк, що побратався з полохливою осичиною. Чи є вітер, чи нема його, а вона, позеленівши, тремтить і тремтить, наче холод і переляк увійшли в кожний листок».

              (Головна думка – поетичне утвердження краси й неповторності природи, яка дає натхнення людині. Художні засоби: метафори (небо ллється; березняк побратався з осичиною); порівняння ( тремтить, наче холод і переляк увійшли в кожний листок); епітети (полохливою, срібно-срібно, золотаво, блакитно).)

 

         ІІІ. Сприйняття й засвоєння навчального матеріалу.

  • Виразне читання.

(Учні виразно читають четверту  умовну  частину повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…» (VII-IX розділи).)

  • Словникова робота.

(Проводиться за питаннями учнів.)

  • Обмін вираженнями щодо прочитаного.
  • Завдання аналітичного характеру.

Поясніть значення епіграфа до VII розділу : «Зоря іде – долю веде».

  • Робота над характеристикою героя.

 

Складіть паспорт-характеристику головного героя твору Михайлика.

 

 

 

 

Ім‘я

  •  

Герой якого твору

«Гуси-лебеді летять…»

  •  

8-10 років

  •  

Батько, мати – хлібороби, дідусь, бабуся

  •  

Ходив до школи, допомагав батькам у всіх сільськогосподарських роботах

  •  

Читання книжок, написання власних творів

Риси характеру

Добрий, милосердний, щирий, цілеспрямований, працьовитий, любить природу, мрійливий, товариський

Місце проживання

  •  

 

 

  1. . Закріплення знань, умінь і навичок.
  • Проблемне питання.
  • Чи посоромилися б ви заради знань піти до школи в одязі, що викликав би в людей здивування? Свою думку обґрунтуйте.

 

  1. . Домашнє завдання.

Знати зміст повісті М.Стельмаха «Гуси – лебеді  летять…», уміти характеризувати героїв, висловлювати про них власну думку.

 

  1. . Підсумок уроку.

 

  • Інтерактивна вправа «Мікрофон».
  • Повість на мене справила враження…
Категорія: З досвіду роботи Івашків Р.І. | Переглядів: 463 | Додав: school | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Рубрики
Методична робота [5]
Методична робота
Шкільні новини [6]
Шкільні новини
Накази по школі [7]
Накази по школі
Фотоальбом [3]
Фотоальбом
Вчителям [3]
Вчителям
З досвіду роботи Пишкович С.В. [17]
З досвіду роботи Пишкович С.В.
З досвіду роботи Івашків М.М. [15]
З досвіду роботи Івашків М.М.
З досвіду роботи Івашків Р.І. [12]
З досвіду роботи Івашків Р.І.
З досвіду роботи Купльовської Г. Г. [17]
Учнівське самоврядування [1]
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz