ЗОШ І-ІІ ст. с. Неслухів
Середа, 18.07.2018, 08:04
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Березень » 1 » Легка атлетика, урок 1
17:53
Легка атлетика, урок 1

Тема уроку: Легка атлетика. Вплив фізичних вправ, оздоровчого бігу

                       Зокрема, на організм людини. Теоретичні відомості.

                      Техніка безпеки на уроках легкої атлетики. Біг 60 м. Стрибки у

                      довжину. Повільний біг 6 хв.

Мета уроку:

  1. Ознайомити учнів з впливом оздоровчого бігу на організм людини.
  2. Основні спеціальні вправи бігуна і стрибуна.
  3. Вивчення і вдосконалення техніки спорту та бігу на 60 м.
  4. Сприяти розвитку стрибучості.
  5. Розвивати витривалість.

Тип уроку: комбінований.

Інвентар: секундомір, рулетка.

Місце проведення: спортмайданчик, алеї парку.

 

Хід уроку

 

Частина

уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Вступна

частина

10 хв.

Шикування.

Рапорт чергового.

Привітання.

Ознайомлення із завданням уроку.

Теоретичні відомості:

«Вплив повільного бігу та фізичних вправ на організм людини»

Вчитель: Кожен учень повинен знати, які фізичні вправи та рухові якості впливають на розвиток органів і систем організму, як визначити фізичний розвиток та контролювати стан свого здоров’як розвивати силу та витривалість, спритність та гнучкість, як вдосконалювати ці фізичні якості. Регулярні тренування оздоровчим бігом сприяють тому, що серце стає витривалішим, дещо збільшується у розмірі, його м’яз товстішає, а шлуночки розширюються, збільшується кількість крові, що виштовхується з кожним скороченням. Після виконання роботи частота серцевих скорочень у тренованих людей швидко відновлюється, а у не тренованих вона триваліший час залишається збільшеною.

У підлітків віком 10 – 14 років у спокійному стані пульс дорівнює 75-90 ударів за хвилину, в 15-18 років – 65-75 ударів за хвилину. Оздоровчий біг, фізична робота , ставлять підвищені вимоги до апарату дихання. Вони підсилюють легеневу вентиляцію. Частота і глибина дихання регулюється нервовою системою.

 

 

 

 

 

 

Фізичні вправи та оздоровчий біг сприяють розвитку та зміцненню органів дихання, посиленню газообміну і збільшенню кількості повітря, яке проходить через легені. Важливо, щоб всі учні усвідомили і завжди пам’ятали, що відбувається у них в організмі завдяки оздоровчому бігу та фізичним вправам:

  1. Підвищується сила рухових м’язів;
  2. 2) Відбувається нормальний фізичний розвиток тіла;
  3. 3) Активізується обмін речовин, не зашлаковуються клітини організму;
  4. 4) Унаслідок роботи м’язів, органів дихання, посилюється кровообіг.

Посилюється дихання і кисень по кровоносних судинах краще доходить до головного мозку. Кисень – це головна речовина для клітин головного мозку, а тому величезний вплив має оздоровчий біг на розумову працездатність. Також оздоровчий біг зміцнює судино головного мозку завдяки інтенсивному проходженні крові по них. Судини стають еластичними та сильними. Ось чому помилковим є твердження про небезпеку занять фізичною культурою. Навпаки – діти повинні бігати скільки хочуть і скільки можуть без шкоди для себе. Діти завжди бігали багато і люблять бігати. Дитина – природжений бігун на довгі дистанції. Її гра – постійна біганина. Хочеш бути сильним – бігай! Якщо хочеш бути гарним – бігай! Якщо хочеш бути розумним – бігай!. Цей лозунг був народжений у колисці олімпійських ігор – Стародавній Греції.

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 вправ

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Темп оздоровчого бігу – легкий, вільний, природний. Починати біг потрібно повільно. Треба підібрати для себе оптимальну швидкість, свій темп. При повільному початку встигають повністю розгорнутися аеробні процеси, організм не відчуває нестачі кисню і з другої половини дистанції біг стає легким та приємним.

  Не так важливо, скільки часу затрачено на подолання одного кілометру, значно важливіше, скільки часу учень біжить у комфортному стані.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З перших кроків оздоровчого бігу необхідно вчитися вірно дихати. Вірно – означає вільно, ритмічно, глибоко, включаючи в роботу всі дихальні м’язи. Вдих на 2-4 кроки, а видих дещо триваліший – на 4-6 кроків. Видих потрібно робити дещо акцентовано, щоб у нижніх відділах легень не застоювалося використане повітря.

Основне мірило здоров’я – ваш пульс Через 10 хвилин після закінчення бігу пульс не повинен бути вищим за 90-100 ударів в хвилину. Нормальний міцний сон, швидке засинання і пробудження, добре самопочуття і настрій протягом дня, бадьорість і бажання займатись бігом – показники того, що навантаження підібрано вірно і відповідає функціональним можливостям організму.

 

 

 

 

Категорія: З досвіду роботи Івашків М.М. | Переглядів: 59 | Додав: school | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Рубрики
Методична робота [5]
Методична робота
Шкільні новини [6]
Шкільні новини
Накази по школі [7]
Накази по школі
Фотоальбом [3]
Фотоальбом
Вчителям [3]
Вчителям
З досвіду роботи Пишкович С.В. [17]
З досвіду роботи Пишкович С.В.
З досвіду роботи Івашків М.М. [15]
З досвіду роботи Івашків М.М.
З досвіду роботи Івашків Р.І. [12]
З досвіду роботи Івашків Р.І.
З досвіду роботи Купльовської Г. Г. [17]
Учнівське самоврядування [1]
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz