ЗОШ І-ІІ ст. с. Неслухів
Неділя, 25.02.2018, 14:12
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Березень » 1 » Баскетбол, урок 9
16:37
Баскетбол, урок 9

Місце проведення: спортивний зал;

Тема уроку: «Баскетбол».

Мета і завдання уроку:

  1. Провести облік рухомої дії з техніки виконання кидка після двох кроків (подвійний крок).
  2. Вдосконалення техніки виконання штрафного кидка.
  3. Розвиток спритності, швидкості, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ баскетболіста.
  4. Виховання чесності, правдивості, товариської взаємодопомоги.

 

Хід уроку

 

Частина

уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина уроку

8-12 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина уроку

20-25 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна частина уроку

5 хв.

1. Організація учнів до уроку.

Шикування.

Перевірка правильної постави.

Привітання.

Повідомлення завдань уроку.

Підрахунок ЧСС.

 

2. Стройові вправи, стройові команди, повороти на місці, розрахунок, перешикування

 

3. Різновиди ходьби.

 

4. Різновиди бігу.

 

5. Повільна ходьба, біг

 

6. Комплекс загально розвиваючих вправ.

 

7. Підрахунок ЧСС.

1. Права половина залу

Дівчата

Оцінка рухової дії з техніки виконання кидка м’яча з подвійного кроку.

Дівчата шикуються в 6 м. від щита під кутом 45 градусів. Стрибки виконати 15-20 разів кожному учню. Те ж повторити лівою рукою з лівого боку щита.

 

Ліва половина залу.

Хлопці

Вдосконалення техніки виконання штрафного кидка. Рухлива гра «Снайпери».

 

 

 

 

 

2. Навчальна гра у баскетбол із завданням:

- використати у грі всі вивчені прийоми ведення, м’яча;

- не допускати подвійного ведення м’яча;

- використання подвійного кроку в русі;

- поєднання всіх вивчених елементів техніки гри в баскетбол.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Шикування.

2. Заспокійливі вправи.

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку. З’ясування помилок.

5. Домашнє завдання.

Віджимання від підлоги

1 хв.

 

 

30 сек.

 

30 сек.

30 сек.

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

2 хв.

 

 

 

5 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

5 хв.

Через 5 хв. змінювати групи місцями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв.

 

 

 

 

 

30 сек.

1 хв.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

30 сек.

 

1 хв.

 

 

 

Хлопці

4х10 р.

Дівчата

4х5 р.

Фронтальний метод.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів, їхнє самопочуття.

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Амплітуда максимальна. Темп середній

130-140 уд./хв.

Критерії оцінювання: початковий рівень – неправильна координація роботи ніг в момент ловіння м’яча після ведення;

середній рівень – відсутність прицільного кидка після другого кроку і поштовху вгору (кидок вважається прицільним, якщо м’яч торкається кільця або попадає на дужку під час відскоку від щита;

достатній рівень – відсутній широкий вільний крок в момент ловіння м’яча після ведення;

високий рівень – відсутні помилки.

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотриманням правил гри.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відновити дихання.

Розбір гри.

 

 

Категорія: З досвіду роботи Івашків М.М. | Переглядів: 26 | Додав: school | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Рубрики
Методична робота [5]
Методична робота
Шкільні новини [5]
Шкільні новини
Накази по школі [7]
Накази по школі
Фотоальбом [3]
Фотоальбом
Вчителям [3]
Вчителям
З досвіду роботи Пишкович С.В. [17]
З досвіду роботи Пишкович С.В.
З досвіду роботи Івашків М.М. [15]
З досвіду роботи Івашків М.М.
З досвіду роботи Івашків Р.І. [12]
З досвіду роботи Івашків Р.І.
З досвіду роботи Купльовської Г. Г. [17]
Учнівське самоврядування [1]
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz