ЗОШ І-ІІ ст. с. Неслухів
Понеділок, 25.06.2018, 08:39
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Березень » 1 » Баскетбол, урок 5
16:56
Баскетбол, урок 5

Місце проведення: спортивний зал;

Тема уроку: «Баскетбол».

Мета і завдання уроку:

  1. Облік умінь і навичок з техніки виконання ловіння і передачі м’яча в русі.
  2. Закріплення техніки кидка м’яча однією рукою з місця по кільцю справа, зліва, по центру.
  3. Розвиток спритності, швидкості, почуття м’яча, витривалості, засобами спеціальних вправ баскетболіста.
  4. Виховання дружби та колективності засобами навчальної гри у баскетбол.

Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий,    змагальний.

Обладнання: гімнастичні лави, баскетбольні м’ячі.

 

Хід уроку

 

Частина

уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина уроку

8-12 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина уроку

20-25 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна частина уроку

5 хв.

1. Організація учнів до уроку.

Шикування.

Перевірка правильної постави.

Привітання.

Повідомлення завдань уроку.

Підрахунок ЧСС.

 

2. Стройові вправи, стройові команди, повороти на місці, перешиковування з 1 шеренги в 3.

 

3. Різновиди ходьби

 

4. Різновиди бігу.

 

 

5. Комплекс

загально розвиваючих вправ

 

1. Клас поділити на 2 групи по парах.

Ліва половина залу Завдання хлопцям – виконання ловіння та передач м’яча у русі один по одному з просуванням від середини залу до кільця. (робота у трійках)

Права половина залу

Завдання дівчатам – закріплення техніки виконання кидка м’яча однією рукою з місця по кільцю.

Шикування в колону по центру, потім зліва, а потім – справа.

Учні виконують по 10-12 кидків.

 

2. Навчальна гра у баскетбол із завданням:

- використати у грі вивчені способи передач та ведення м’яча;

- використання вивченої техніки подвійного кроку.

 

1. Шикування.

2. Вправи на розслаблення.

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку.

5. Домашнє завдання.

 

 

 

1 хв.

30 сек.

 

30 сек.

30 сек.

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

2 хв.

 

 

5 хв.

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

10 хв. хлопці

 

10 хв. дівчата

 

 

 

30 сек.

30 сек.

 

1 хв.

2 хв.

 

1 хв.

Фронтальний метод.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів, їхнє самопочуття.

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання: початковий рівень – відсутня координація роботи рук і ніг, пробіжка;

середній рівень – ловіння м’яча заздалегідь зігнутими руками, неточна передача;

достатній рівень – уповільнена фіксація кроків в момент ловіння м’яча, неповне випрямлення рук і розслаблення кистей після передачі;

високий рівень – відсутні помилки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розбір гри. Визначити кращих учнів

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: З досвіду роботи Івашків М.М. | Переглядів: 37 | Додав: school | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Рубрики
Методична робота [5]
Методична робота
Шкільні новини [6]
Шкільні новини
Накази по школі [7]
Накази по школі
Фотоальбом [3]
Фотоальбом
Вчителям [3]
Вчителям
З досвіду роботи Пишкович С.В. [17]
З досвіду роботи Пишкович С.В.
З досвіду роботи Івашків М.М. [15]
З досвіду роботи Івашків М.М.
З досвіду роботи Івашків Р.І. [12]
З досвіду роботи Івашків Р.І.
З досвіду роботи Купльовської Г. Г. [17]
Учнівське самоврядування [1]
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz