ЗОШ І-ІІ ст. с. Неслухів
Понеділок, 10.12.2018, 14:51
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Березень » 1 » Баскетбол, урок 3
16:59
Баскетбол, урок 3

Місце проведення: спортивний зал;

Тема уроку: «Баскетбол».

Мета і завдання уроку:

  1. Провести облік оцінки рухомої дії з техніки виконання ведення м’яча в русі, кроком, бігом, з прискоренням, із зміною напрямку руху.
  2. Закріплення техніки ловіння та передачі м’яча двома руками від грудей.
  3. Розвиток спритності, швидкості, почуття м’яча.
  4. Виховання відповідальності за свою команду засобами навчальної гри у баскетбол.

Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.

Обладнання: гімнастичні лави, баскетбольні м’ячі.

 

Хід уроку

 

Частина

уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина уроку

8-12 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина уроку

20-25 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна частина уроку

5 хв.

1. Шикування групами.

Перевірка правильної постави.

Привітання.

Повідомлення завдань. уроку.

Підрахунок ЧСС.

 

2. Стройові вправи, стройові команди, повороти на місці, перешиковування з 1 шеренги в 3.

 

3. Різновиди ходьби

 

4. Різновиди бігу.

 

5. Повільна ходьба.

6. Комплекс

загально розвиваючих вправ

1.Облік умінь та навичок з техніки виконання ведення м’яча вивченими способами.

а). ведення м’яча лівою та правою руками на швидкість;

б). ведення м’яча з опором захисника;

в). ведення м’яча з наступним кидком в кільце.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Клас поділити на 2 шеренги. Завдання: учні виконують ловіння м’яча та передачу в русі один одному з просуванням приставними кроками. 10-12 повторень.

 

3. Навчальна гра у баскетбол із завданням:

- використати у грі вивчені способи передач м’яча;

- використання всіх способів ведення м’яча;

- не допускати пробіжок і подвійного ведення м’яча.

 

 

 

 

 

 

 

1. Шикування. Підрахунок ЧСС.

2. Вправи на розслаблення.

3. Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок, з’ясування помилок.

4. Домашнє завдання:

віджимання від підлоги

1 хв.

30 сек.

 

30 сек.

30 сек.

 

1 хв

 

 

1 хв.

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

8 хв.

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

5 хв.

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв. 30 с.

 

30 сек.

 

2 хв.

 

 

 

1 хв.

Фронтальний метод.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів, їхнє самопочуття.

 

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показує вчитель.

 

 

Критерії оцінювання: початковий рівень – кисть накладається на м’яч ударом, прямі ноги;

середній рівень – відсутня координація роботи рук і ніг, невміння управляти м’ячем у вільному пересуванні без постійного зорового контролю;

достатній рівень – ведення м’яча з недостатньо направляючим рухом вперед, недостатньо зігнуті ноги;

високий рівень – відсутні помилки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотриманням правил гри

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відновити дихання. Розбір гри.

 

 

 

 

 

Хлопці:   4х10 р.

Дівчата:  4х5 р.

 

 

Категорія: З досвіду роботи Івашків М.М. | Переглядів: 46 | Додав: school | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Рубрики
Методична робота [5]
Методична робота
Шкільні новини [6]
Шкільні новини
Накази по школі [7]
Накази по школі
Фотоальбом [3]
Фотоальбом
Вчителям [3]
Вчителям
З досвіду роботи Пишкович С.В. [17]
З досвіду роботи Пишкович С.В.
З досвіду роботи Івашків М.М. [15]
З досвіду роботи Івашків М.М.
З досвіду роботи Івашків Р.І. [12]
З досвіду роботи Івашків Р.І.
З досвіду роботи Купльовської Г. Г. [17]
Учнівське самоврядування [1]
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz